Nules ja compta amb nova Reina de la Vila per a les festes patronals de l’any 2026. Candela
Lucas Peirats serà l’encarregada de representar els nulers i les nuleres al llarg d’aquest any.

L’acte de presentació que ha tingut lloc este divendres al teatre Alcàzar. La flamant Reina, Candela Lucas, ha estat acompanyada per les dames de la seua Cort d’Honor. Estos càrrecs els ostentarán: Gema Parra Ibáñez, dama del raval de Sant Xotxim, Nadia Garzón Sánchez , dama del raval de Sant Joan , i Miriam Flich Climent, Musa de la Música.
L’acte, que va ser ajornat dissabte, 25 de juliol, per l’emergència motivada per l‘incendi a la Serra d’Espadà. La presentació de les noves representants ha servit també per a acomiadar a la Reina de la Vila de Nules 2025, Laura Gómez Recatalá. A ella també se li ha fet un reconeixement per la tasca desenvolupada en aquest darrer any.
La mantenidora de l’acte i encarregada de donar-li l’esplendor mitjançant la paraula ha estat Laura Calabuig
Mechó. Esta coneguda filla de Nules és graduada en Llengües Modernes amb una trajectòria professional lligada al món de l’educació, les llengües i la cultura.
Homenatge de tota la provincia
Les associacions i les entitats del municipi i representants de poblacions de la província com ara Tales, la Llosa, la Vilavella, Xilxes, les Alqueries, Torreblanca, Sogorb, Onda, o Vila -real, i una representació de la Gaiata 16 de Castelló i de la Falla Barri la Vila de Borriana, també han volgut acompanyar a la nova representant de Nules en el seu acte de presentació.
Amb aquest acte, Nules es prepara per a començar al mes d’agost les seues festes patronals en honor a Sant Bartomeu, que tindran lloc els dies del 21 al 30 d’agost, uns festejos que compten amb el distintiu de Festa d’Interés Turístic Provincial.







