- El grans reclams de les jornades del divendres i dissabte, Narco i Non Servium, actuaran a les 23.00 h, respectivament.
- La primera nit estarà dedicada als grups locals en una jornada inaugural gratuïta per a tots els assistents.
- El festival se celebrarà els dies 18, 19 i 20 de juny al Pinar del Grau de Castelló. Els abonaments i les entrades de dia mantenen el seu preu actual.
A menys d’un mes de l’inici de la sisena edició de Concerts del Pinar, l’organització ha desvetllat els horaris dels grups i artistes que conformen el cartell dels tres dies de festival. La cita tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 de juny en l’entorn natural del Pinar del Grau de Castelló.
Els abonaments i les entrades de dia mantenen el seu preu. Els abonaments tenen un cost de 25 € per a les tres jornades del festival, mentre que les entrades de dia per al divendres i dissabte es poden adquirir per 15 €, totes amb les despeses de gestió a banda (aconsegueix ací les teues entrades per a Concerts del Pinar). Com a novetat d’aquesta edició, la jornada inaugural, dedicada als grups de Castelló de la Plana, serà totalment gratuïta. A més, l’organització ha llançat a la venda promocions especials amb packs de beguda, que es poden adquirir per 12,5 €, despeses de gestió a banda, i inclouen 5 consumicions de cervesa o calimotxo (aconsegueix-la ací).
D’aquesta manera, la sisena edició de Concerts del Pinar arrancarà el dijous 18 de juny amb una jornada gratuïta dedicada al talent local. El recinte obrirà les seues portes a les 18.00 h i la primera banda a pujar a l’escenari serà Lady Mambo, que començarà el seu concert una hora després. A les 20.30 h serà el torn de Sintron Prospecto y Lavativa, amb el seu punk i ska més irreverent. Els seguirà Annacrusa, a les 22.00 h, amb la seua actitut i veu poderoses. La primera jornada finalitzarà amb el concert de Bandits a les 23.45 h, una formació amb quasi vint anys de trajectòria i que delectarà al públic amb el seu característic ska amb tocs jamaicans.
El divendres 19 de juny la música començarà a sonar amb el duet Niña Coyote Eta Chico Tornado a les 19.30 h. Els internacionals The Casualties ompliran el Pinar de punk-harcore a partir de les 21.15 h. Aquesta jornada culminarà amb dues de les actuacions més esperades del festival: en primer lloc, els sevillans Narco, que aterraran al Grau de Castelló a les 23.00 h per celebrar els seus trenta anys d’història; i, en segon lloc, O’Funk’illo, que farà vibrar a tots els assistents a partir de les 01.00 h.
El dissabte 20 de juny Concerts del Pinar portarà alguna de les propostes més fresques de l’escena punk-rock actual. El dia començarà amb l’actuació dels valencians Deaf Devils a les 19.30 h, amb una energia molt contagiosa sobre l’escenari. El millor rock alternatiu estarà present de la mà de Bala, duet femeni format l’any 2014, que tocarà a les 21.15 h. El plat fort de la nit arribarà a les 23.00 h amb Non Servium, que porten quasi treinta anys de música amb el seu estil ràpid, contundent i agressiu. L’última banda d’aquesta sisena edició en pujar a l’escenari serà Parquesvr a les 01.00 h, amb la seua proposta eclèctica i una posada en escena molt provocativa.
Concerts del Pinar està organitzat per la promotora castellonenca Planafest SL i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Castelló, la Diputació de Castelló, la Generalitat Valenciana amb Mediterranew Musix de la Conselleria de Turisme, Pol ítica Lingüística i Institut Valencià de Cultura de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació.










