La Junta de Festes de Vila -real ha revelat el nom de l’artista sorpresa que faltava per completar el cartell musical de les festes de la Mare de Déu de Gràcia 2025. Es tracta de DePol, una de les grans revelacions del pop nacional, amb temes com Te Confieso. El cantant compartirà escenari amb Gonzalo Hermida en el concert inaugural, el divendres 5 de setembre.
Nascut a Barcelona l’any 2002, DePol és una de les veus emergents amb més projecció dins del panorama pop actual, gràcies a èxits com Ibiza, Quién diría o el seu últim senzill, Viernes, estrenat el 27 de juny.
Amb aquesta incorporació, el cartell musical de les festes patronals de setembre de Vila -real queda conformat de la següent manera:
- Divendres 5 de setembre: Gonzalo Hermida i DePol
- Dissabte 6 de setembre: Kabrönes (formació integrada per antics membres de Mägo de Oz)
- Diumenge 7 de setembre: Rafa Sánchez (ex vocalista de La Unión) i La Guardia
- Dilluns 8 de setembre: Falete
Tots els concerts se celebraran a la plaça Major, a excepció del de Kabrönes, que serà a la Maiorasga.