La programació ha arrancat amb la celebració de la missa en honor a la Verge de Fàtima, seguida de la romeria pels carrers del barri amb xaranga i un sopar de germanor que ha reunit veïns i veïnes en un ambient de convivència, amenitzat per ‘El showman del Serrucho’.
L’alcaldessa d’Almassora, Maria Tormo, al costat de la reina i les dames de les festes i membres de la corporació municipal, ha acompanyat als veïns i lloc en valor l’esforç dels qui mantenen vives estes tradicions que formen part de la identitat del grup Fàtima.







