• L’edil Pablo Llopico lamenta que els abonaments per a adults pugen un 147% i els infantils un 200%
El Partit Popular de Vila -real ha denunciat «l’increment desmesurat del preu de les entrades i els abonaments de la piscina del Termet» aprovats pel govern socialista de Benlloch per a aquesta temporada d’estiu. “Un increment del 147% en el cas dels abonaments de 10 usos per a adults i d’un 200% en el dels abonaments infantils ens sembla desproporcionat i per eixe motiu, des del PP votem en contra d’aquesta pujada en la Comissió Informativa d’Hisenda”, ha assegurat Pablo Llopico.
El regidor popular ha insistit que «aquest increment només respon a l’afany recaptatori per part de PSOE i Compromís». “No és de rebut que d’un any per a un altre pugen els abonaments per a adults de 15 a 37 euros i els dels xiquets s’incrementen de 7 a 22 €, alguna cosa que també ocorre amb les entrades, que l’any passat tan sols costaven un euro per als més xicotets i enguany valdran 3, mentre que les d’adult també augmentaran de 2 a 5 €”, ha detallat l’edil popular.
“El caos en la gestió del govern de Benlloch repercuteix directament en el dia a dia dels vila-realenses, com així ho demostra aquesta pujada desmesurada del preu de les entrades per a accedir a la Piscina del Termet. El govern que més recapta de la història de Vila -real sembla no tindre suficient i ara aplicarà també aquesta desproporcionada pujada de preus per a l’accés a la piscina d’estiu”, conclou Llopico.






