Des del passat 2 de febrer, el Centre Associat de la UNED a Vila -real ha obert el període de matrícula corresponent al segon quadrimestre del curs acadèmic en curs. Aquesta nova convocatòria ofereix a l’estudiantat la possibilitat de matricular-se només en les assignatures que desitge cursar, sense necessitat de formalitzar la matrícula del grau complet, facilitant així la compatibilitat dels estudis amb la vida laboral o personal.
La mesura és especialment rellevant per a persones que volen iniciar o reprendre estudis universitaris, ja que permet adaptar el ritme d’aprenentatge a les necessitats individuals. La UNED, universitat pública d’àmbit estatal, ofereix una àmplia oferta de graus oficials amb un model flexible d’ensenyament, pensat per a alumnat adult, i amb el suport directe del centre associat de Vila -real.
Des del centre recorden la importància de donar difusió a aquesta informació per a que totes les persones interessades coneguen aquesta oportunitat formativa, encara disponible durant el segon quadrimestre.
Per a més informació, les persones interessades poden acudir al Centre Associat de la UNED a Vila -real o consultar els canals oficials de la universitat a @unedvila.



