El regidor Jaume Llorens denuncia que el PSOE de Vila -real es doblegue davant el Govern de Sánchez en lloc d’exigir una solució al caos en el Rodalies entre Castelló i València
El Partit Popular ha lamentat “un nou intent de Benlloch d’enganyar la ciutadania de Vila -real i tractar de desviar l’atenció del caos en la gestió del govern municipal”. “En aquesta ocasió ha tractat de responsabilitzar a la Generalitat Valenciana de no aplicar descomptes de transport en la zona D, quan en aquesta zona l’únic servei de transport públic és el de RENFE, de competència exclusivament del Govern d’Espanya”, ha explicat el regidor popular Jaume Llorens.
Les ajudes previstes en el capítol I del Títol II del RDL 1/2025 són per a aplicar els descomptes del segon semestre de 2025 en els serveis de transport públic de competència de la Generalitat.
“De veritat estan demanant els socialistes que siguem els valencians els que assumim amb els nostres impostos els serveis que hauria de sufragar el Govern d’Espanya?”, ha plantejat l’edil del PP, qui ha qualificat d’“ofensiu” que “el PSOE de Vila -real es doblegue davant el govern de Sánchez i desvie l’atenció en lloc de demanar al ministre Óscar Puente que pose solució al caos que viu el transport públic a Espanya i, especialment, el servei de Rodalia entre Castelló i València”.
“Qui està considerant als ciutadans de Vila -real com a ciutadans de segona és el Govern de Sánchez i el PSOE que ens asfixia i no aporta a aquesta ciutat i aquesta província el que ens correspon, amb l’aplaudiment de Benlloch i els seus”, ha remarcat Llorens.
D’altra banda, el regidor popular ha recordat a Benlloch que “davant la falta d’acció del govern municipal, les úniques inversions que s’estan duent a terme en aquest moment a Vila -real són finançades amb fons d’administracions governades pel Partit Popular”. Llorens ha recordat la recent reforma de l’Alberg del Termet de la Mare de Déu de Gràcia (360.000 €) o la renovació de la gespa del Camp de Flors (190.000 €), totes dues finançades per la Diputació de Castelló; així la reforma integral i construcció de gimnasos en els CEIP Pascual Nácher i Concepción Arenal (2,7 milions €), finançades per la Generalitat Valenciana.
“Aquesta és la realitat i no altra i a l’alcalde hauria de fer-li vergonya repetir de manera contínua aquesta falsedat de la falta d’inversió d’administracions com la Generalitat i la Diputació quan el seu govern municipal no va executar l’any passat ni una sola de les inversions que PSOE i Compromís van aprovar en el pressupost ‘fake’ de 2024 i que tot apunta que es repetirà en l’exercici de 2025”, ha conclòs.