El regidor de Joventut de Vila -real, Javier López , ha visitat el campament que la Consolació organitza i se celebra del 12 al 20 de juliol a la localitat d’Alborache, a la província de València.
En aquesta activitat hi participen prop de 90 xiquets i xiquetes integrants dels moviments MIC (Moviment Infantil Consolació) i COM (Consolació per al món), acompanyats per una vintena de monitors i monitores que vetlen pel bon funcionament del campament i el benestar dels participants.
Aquesta visita s’inclou dins la ronda de trobades que el regidor està duent a terme als diferents campaments d’estiu organitzats per entitats vila-realenques durant el període de vacances escolars.
Amb aquesta iniciativa, la Regidoria de Joventut vol mostrar el seu suport institucional a les activitats educatives i d’oci que es promouen des del teixit associatiu local, valorant la seua tasca en la formació en valors, la convivència i la participació juvenil.