L’Ajuntament de Burriana ha completat la reparació del mur i la substitució de la tanca de les antigues escoles de les alqueries de Santa Bàrbara, una actuació executada pels alumnes del taller d’ocupació “Torre de la Mar” juntament amb una empresa especialitzada. La intervenció ha suposat una inversió de 4.300 euros i ha permés recuperar un espai històric del municipi.
El taller, que combina formació teòrica i pràctica durant dotze mesos, compta amb el suport de LABORA i l’Ajuntament de Burriana, amb una inversió total de més de 877.000 euros. A més de les escoles de Santa Bàrbara, els participants ja han treballat en la renovació del trencadís del mur del riu Anna .
Suni Fandos, regidor de Pol ítiques Actives d’Ocupació, destaca que “aquests tallers presten un gran servei a la ciutat, millorant instal·lacions públiques mentre oferim formació real als participants per a facilitar la seua incorporació al món laboral”.