- Es tracta d’una operación aprovada a través d’unamodifciació de crèdit amb la qual també amplia el cos de la Policia Local
- Antonio Gil : “L’objectiu és gestionar de manera eficient per a millorar la qualitat de vida i els servicis de la localitat”
L’Ajuntament de les Alqueries ha aprovat una important modificació de crèdits de 149.621,23 euros i que es destinaran a diverses partides importants de les quals es desprén l’eficiència en la gestió de l’equip municipal, així com la millora de la seguretat en diferents aspectes de la localitat, i d’alguns serveis que requereix el municipi.
L’alcalde, el popular Antonio Gil , ha assenyalat que “l’objectiu és gestionar de manera eficient per a millorar la qualitat de vida dels veïns en diferents aspectes i millorar els serveis que es materialitzaran en els pròxims mesos”, explicava el primer edil.
Una de les decisions preses per l’equip de govern és la compra d’un solar al carrer de la Verge de la Rosa que permetrà construir un aparcament gratuït per als veïns de la zona. Cal recordar que fins al moment l’Ajuntament llogava el solar, però “després de gastar 42.000 euros en això, la compra del solar suposa invertir ara 25.000 euros i ampliar el patrimoni municipal, alhora que es garanteix la solució del problema a aquests veïns”. Un exemple, tal com explica l’alcalde “de com aplicant l’eficiència en la gestió donem solució a un problema invertint de manera responsable”.
Així les coses, una de les partides que es reforça és per a millorar la seguretat ciutadana en el municipi a través del reforç de la Policia Local, que augmenta en tres agents. Aquests recursos es dirigeixen també al seu equipament de vestuari dels agents que “vetlen per la seguretat de tots els veïns en una encomiable labor”, així com la substitució d’alguns senyals de trànsit que no compleixen l’homologació. A més, els agents rebran formació i la compra de material per a realitzar la seua labor “amb les millors garanties”.
Una altra de les qüestions que s’inclou en aquesta modificació és l’adequació del Panys dels Borillos, posant solució a un dels punts negres de la localitat per la seua perillositat i que ha registrat accidents greus en el passat. Així mateix, amb aquesta modificació de crèdits es contempla la millora de l’accés de la localitat des de la CV-222 que és una de les entrades principals del municipi i que requereix d’una renovació integral.
Gil assenyala que “es tracta de millores necessàries que a poc a poc anirem duent a terme per a tindre una localitat més acollidora, amb més serveis i amb una major qualitat de vida”.