Vila -real ultima els preparatius d’un desl esdeveniments més multitudinaris de les festes: el Macrosopar de veïns i veïnes. A pocs dies de l’inici de les festes de Sant Pasqual, les regidores de Participació Ciutadana i Festes, juntament amb la Junta de Festes, han fet el sorteig de taules i el lliurament de tiquets a les associacions, així com a l’Associació Acudim. A més, l’Agrupació de Penyes del Villarreal CF també es torna a sumar a la iniciativa.
El sopar tindrà lloc el pròxim dijous 15 de maig, a les 21.00 hores, a la plaça de l’Estadi de la Ceràmica, i per a l’ocasió s’han preparat prop de 2.500 tiquets. «Confiem a superar la participació d’anys anteriors, perquè el macrosopar és un dels actes més estimats de les festes de Sant Pasqual, una autèntica festa de convivència i germanor», ha destacat la regidora de Festes, Miriam Caravaca.
Els tiquets, al preu simbòlic d’1 euro, es poden aconseguir a través de les associacions participants i a la Casa de la Festa. Com a animació per a la nit, el Showman del Serrucho tornarà a posar música i humor a l’esdeveniment. A més, els assistents podran participar en el sorteig de regals.