- L’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, va assistir a la presentació de l’obra de Paco Salido Sorní prologada per David Meca
L’alcaldessa de Borriana, Maria Josep Safont, va assistir en el saló del Casino de la Caixa Rural a la presentació del llibre A flote, de Paco Salido Sorní, sobre la vida i la trajectòria de Dani Vidal , prologat per David Meca, en l’edició del qual ha col·laborat l’Ajuntament de Borriana.
L’acte que va tenir lloc ahir de vesprada va comptar amb la presentació de Loles García i amb la intervenció de l’autor del llibre i el mateix protagonista, Dani Vidal , davant la presència també d’altres representants municipals i l’assistència de nombrós públic.
En l’obra es narra la vida del campió mundial i paralímpic en natació Daniel Vidal Fuster , la lluita existencial del qual constitueix un exemple d’una contínua superació personal sense límit.
Segons compta el mateix autor del llibre, el protagonista, Daniel Vidal , “va perdre els braços als sis anys i, malgrat la seua convulsa adolescència, va saber redreçar la seua vida i arribar a la cúspide de l’esport paralímpic mundial i realitzar una gesta que cap altre ésser humà abans havia aconseguit”.
I també ha indicat que la biografia de Dani és, sens dubte, “la demostració del que la voluntat humana és capaç d’aconseguir amb esforç, perseverança i sense deixar de creure mai en si mateix i en les seues possibilitats. No és només la primera persona sense braços a travessar l’Estret de Gibraltar nadant, és molt més”.