El taller d’ocupació per a la conservació de monts començarà a treballar als voltants de la plaça de bous demà
L’Ajuntament de Morella permet que el ramat col·labore en la neteja forestal d’algunes zones
Les abundants pluges dels últims mesos han incrementat els treballs de neteja forestal de Morella. D’aquesta manera, l’ajuntament ha permès que el ramat col·labore en aquesta tasca en la zona dels voltants de la plaça de bous.
Així, durant les últimes setmanes els cavalls es mengen les herbes d’aquesta zona baixa del Castell. A més, a partir de demà el taller d’ocupació de les especialitats d’activitats auxiliars en conservació i millora de monts i aprofitaments forestals començaran a treballar en aquesta zona i acabar de netejar-la.
A més, el taller d’ocupació també netejarà la redona del Polígon Industrial Les Casetes de Morella. Així com les passades setmanes la Mancomunitat Taula del Sénia van realitzar tasques de neteja forestal a Xiva, Ortells i els voltants de Morella.