El tècnic del Villarreal CF Javi Calleja va comparéixer davant els mitjans de comunicació per a analitzar l’empat a Vallecas. “Crec que ha sigut un partit disputat en el qual hi ha hagut fases per a tots dos equips. Hem sigut superiors en el primer temps. Hem aconseguit avançar-nos en el marcador i hem estat còmodes després del gol. El punt de la igualada, en el minut en el qual ha arribat, ens ha fet mal en l’aspecte psicològic”, va lamentar el preparador madrileny.
Així mateix, Calleja va destacar la reacció de l’equip, després d’anar per davall en el marcador. “Ells han eixit amb més intensitat en el segon temps i han aconseguit avançar-se. A partir d’ací, l’equip ha reaccionat i hem aconseguit generar perill, empatar i fins i tot ens han anul·lat un gol”.
Finalment, l’entrenador del Submarí va subratllar la necessitat de superar la dinàmica negativa, guanyant en confiança i fortalesa mental. “No estem encertats en la presa de decisions. Els nostres jugadors ho intenten, ho donen tot, però no estan encertats. Hem de canviar la mentalitat, buscar solucions en un mateix. Ens està faltant tremp i encert a l’hora de prendre decisions” va concloure Calleja.
Fitxa tècnica
Rayo Vallecano: Dimitrievski; Advíncula, Ba, Jordi Amat, Álex Moreno ; Comesaña, Embarba (Bebé, m. 83), Trejo (Álvaro García , m. 63), Imbula (Elustondo, m. 73), Pou; i De Tomás .
Villarreal CF: Asenjo; Miguel ón, Álvaro, Funes Mori, Jaume Costa (Sansone, m. 72); Chukwueze, Trigueros, Cáseres, Fornals (Cazorla, m. 80); Toko Ekambi i Gerard (Pedraza, m. 58).
Gols: 0-1. Min. 32: Chukwueze. 1-1. Min 45. De Tomás . 2-1. Min 65: Álvaro García . 2-2. Min. 80: Sansone.
Àrbitre: González González (Comité castellà-lleonés). Va expulsar al futbolista del Villarreal Álvaro González per doble groga (92’). Va amonestar al local Amat i al visitant Trigueros.
Incidències: Partit corresponent a la dotzena jornada de LaLiga Santander entre el Rayo Vallecano i el Villarreal CF disputat en l’Estadi de Vallecas davant 11.840 espectadors.
Villarreal CF.
(Foto: Villarreal CF)